Monday, March 16, 2009

~'CiNtA'~

Haiii...i'm back..
Kali ni aku nak story tentang cinta..
Haha...aku ni bukan tau sgt pun tentang cinta-cinta ni..coz aku bercinta baru sekali..
xper lah..aku share jer lah ngan korang cikit aper yg aku tau yer..

hmmm....ciinnntaaa...aper yer...cinta ni 1 perasaan yang kiter sendiri xtau nak terangkan mcm mana tp kiter boleh merasai klu kiter btul2 bercinta..cinta-cinta monyet x masuk dalam senarai ahhh...

Bg aku,klu kiter cinta kan seseorang tu,kiter selalu doakan dia kat mana jua wlaupun dia xder kat sisi kiter,walaupun dia jarang contact kiter..aper-aper jer lah..janji kiter doakan kesejahteraan dia...

Tp kan,ader jugak owg yg malu-malu nak gtau yg dia cinta kan seseorng..padahal dalam ati,tuhan jer lah yang tau...haloo sahabat,kasik tau jer lah...sampai biler nak pendam..jgn la simpan kata-kata sayang tu sampai dia meninggal dunia pastu baru la nangis teresak2 kat kubur dia sambil tulis kata cinta..mcm citer :Love Is Cinta: ..aper kes...time tu suma dah ter lambat la beb..

Bg saper pulak yang x tau cinta tu aper,meh aku kasik tau...
cuber korang pikir eh,korng dianugerah kan sepasang mata untuk melihat,sepasang kaki untuk berjalan,sepasang tangan untuk memegang dan merasa sesuatu,sepasang telinga untuk mendengar sesuatu yang indah,tp kan korng penah x terpikir naper kiter dianugerahkan sekeping ati? sebab sekeping lg Allah telah bg kepada seorang lg untuk kiter mencari...itu lah cinta..

Kawan ku..cinta nih bukan la perkataan atau kata yang murah yang senang-senang dituturkan dari mulut ke mulut,tp cinta nih sesuatu yang indah dan sesuatu yang suci yang dianugerahkan oleh kepada kiter jika kiter dapat menilai kesuciannyer..

Kiter ni kekadang x tau adakah kiter jatuh cinta dan bilakah kiter jatuh cinta,mcm ader sowng mmber aku tu....nama dia drahsiakan...hahaha..tp biler korang dan si-dia tersedar,yakin la pada diri korng yang korang xkan lepaskan si-dia dengan sejuta rasa tanda tny kat ati dia...sakit oiii...

hahahaa...sampai cini jer lah yg aku dapat kasik tau korang...yang lain,korng carik sendiri la...sume nak kasik...amboiiiii...

No comments:

Post a Comment