Tuesday, March 3, 2009

afiqah yang kesedihan.....


Kehadapan kawan ku afiqah...
aku tau ko tengah bersedih...
tp naper ko perlu sedih sampai mcm tu?
Benda nih bukan boleh bawak kemana pun..nenek aku ckp,jodoh x kemane...biar pun ko gaduh mcm perang dunia ke-2 pun,aku tau,ko tetap syg dia..
dia mgkin x dapat bg sepenuh perhatian kat ko..mungkin ade sbb2 tertntu..kadang-kadang x suma benda dia boleh kongsi...laki maaa...ego tinggi..
ko perlu tau yang dia pun ade komitmen lain yang perlu dia buat.contohnyer study...
ko penah tny ker dia tu tension blajar ker,tension something ker..
jgn la ko amik ati sgt ..dalam percintaan,ko kene la bnyak memahami...baru bahagia..
jgn la sbb perkara yang kecik tu pun ko nak terasa..
ko kene SUSTAIN...ko dah luper ker aper yg kiter blajar dulu..
ko perlu tabah kan ati ko tu..biasa la bisakan lidah lg tergigit ini kan pulak dalam percintaan...
ko kene banyak memahami dia..ppuan ni kan dianugerahkan dgn kelembutan..so,ko pujuk la dia lembut2..se ego mane pun laki tu,cair gak dia nnt..
ko ingat lah pesanan khidmat masyarakat aku nih..bukan senang aku nak kasik..haha..bye...salam

1 comment: