Monday, December 21, 2009

cuti..cuti..cuti

hohoiii....bosan nyer cuti nih..alangkah indah klu ader program yng x membosankan..belajar bosan..cuti pun bosan..hmm...ni lah life as a student..kekadang best..kekadang bosan..

aku nak cite 1 benda nih.. awal bulan 12 ritu,aku balik kampung aku kat n9..biasa lah..balik raya..tp ader 1 kenangan yang x dapat aku lupa kan..iaitu,aku dapat jumpa kawan aku masa aku darjah 3..besh sehh..x sangka dapat jumpa,lepak reramai..tukar2 citer..mmg terbaik dari ladang..mmber aku ajak buat reunion kat PD,n kat citu lah aku dapat jumpa valik mmber2 aku masa aku kecik dulu..dah hampir 10 taun x jumper diorng..hapy ader,sedih pu n ader..

kepada kawan2 yang x sempat aku jumpa n x dapat datang time tu,aku harap next time kiter dapat berkumpul reramai yer nnt..rindu sgt kat korng..bukan senng aku nak datang sana..jauh..

kepada faateha,nasiha,ain nadri,raihana,sabrina,syukri,kama,aizat,razak,muzakir n husna,thankz alot. next time,aku datang,kiter lepak sesama..terbaik lah korang suma..im proud with u all..

No comments:

Post a Comment