Monday, April 13, 2009

luv...what is luv????

"x suma cinta akan berkekalan..2 suma dugaan dalam hidup..sekejap datang dan hanya sekejap pergi meninggalkan kita.."

korang mesti penah dgrkan pepatah diatas...aku pun x tau nak explain cane benda nih coz aku ni sama mcm korang gak...baru nak lalui...tp hmm...xder ayat yang sesuai la aku nak discribe untuk aku....
tp xper lah..biar lah aku sorang jer yang tau eh..

kekadang sedih jugak biler fikir akan seseorang yang amat kiter sayangi,tp kiter x lama dgn dia kan..
ni lah dugaan yang paling besar yang terpaksa dilalui oleh owg yang bercinta..
klu di ikutkan ati,nak aje kiter hidup bersama dgn dia kan?
tp apa kan daya klu jodoh x kesampaian...
sebanyak mana pun kiter merancang,tp DIA yang menentukan....
mungkin ader hikmah di sebalik perpisahan itu..
kiter kene lah lalui dengn tabah dan ati yang terbuka untuk menghadapi nyer..
walaupun perpisahan berlaku,tapi,kasih dah sayang tu tetap bersemadi dalam ati dan sanubari kiter kan..?
xper lah...kiter doakan lah yang terbaik untuk dia...jgn lah sesekali benci pada dia..
sesungguhnyer cinta,kasih dan syg tu adalah perkara yang suci...yang x dapat dilihat dgn mata,tapi boleh dirasa dengan ati..

bg owg yang melalui perkara nih,aku harap,korang tabah lah yer...jgn lah buat perkara yang x sepatut nyer...
korang anggap lah ader hikmah disebalik musibah ni yer...
salam............

2 comments:

  1. fuyooo....ni ahli falsafah ke falsampah...

    ReplyDelete
  2. ap pon org yg kte sygngi ttap dlm atie kite wlpon dia da xde ape2 ngn kite..tp memori kite dgn dia ttap dlm ingtan n kite stil doakn kbhagian tuk dia.........

    ReplyDelete